09 Березня 2016, 11:24

За рік аварійна служба «Львівгаз» відреагувала на понад 25 тисяч заявок споживачів

прес-служба ПАТ «Львівгаз»
фото: прес-служба ПАТ «Львівгаз»
У 2015 році бригади аварійної служби ПАТ «Львівгаз» здійснили понад 25 тисяч виїздів на виклики споживачів області

Найчастіше звернення були пов’язані з виникненням запаху газу або порушенням правил використання блакитного палива у побуті. Окрім того, впродовж року служба опрацювала майже 130 викликів на підозру про замінування.

Сьогодні на території Львівської області працює 31 аварійна бригада, автопарк якої оновлено десятьма сучасними машинами марки Volkswagen Transporter. Машини укомплектовані радіозв’язком, інструментами та іншими сучасними технічними засобами. У кожній машині також встановлено систему GPS-навігації, яка дозволяє диспетчеру відслідковувати місце перебування автомобіля та визначити найближчу до аварійної ситуації бригаду, яка зможе прибути якнайшвидше.

«Найбільше викликів пов’язано з порушенням правил використання газу та припадає на холодну пору року. Тому хотіли б акцентувати споживачам на необхідності дотримуватися елементарних правил використовуючи газ. Також великий пік викликів ми спостерігаємо в окремих районах, які розташовані неподалік газорозподільних станцій, коли на станціях проходить одоризація газу. У такий час споживачі можуть відчувати його запах, відповідно, звертаються в аварійну службу. Однак за результатами виїзду виклик не підтверджується», – сказав головний інженер «Львівгазу» В’ячеслав Іванченко.

Кожен телефонний дзвінок, який надходить на короткий номер «104», записують на електронні носії та ретельно опрацьовують спеціально підготовлені диспетчери. Під час прийому заявки вони аналізують ситуацію та ступінь її загрози. Споживача інструктують, як діяти в тій чи іншій ситуації, що дозволяє запобігти виникнення загрозливої ситуації до того, як аварійна служба приїде на місце виклику.

«Щоб оперативно приймати виклики споживачів та надавати кваліфікований інструктаж, ми створили центральну диспетчерську службу. Сюди надходять звернення від споживачів усієї області. Диспетчер, який приймає виклик, із допомогою спеціальної програми може бачити рух усіх аварійних автомобілів та контролювати їх від моменту отримання заявки до прибуття», – розповів В’ячеслав Іванченко.

Для підтримання високого рівня кваліфікації працівників служби «104» компанія «Львівгаз» щороку проводить тренування бригад. Зокрема, відпрацьовують дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу. За їх підсумками оцінюється підготовка працівників та виявляються проблемні питання над усуненням яких компанія працює в подальшому.

Довідка. ПАТ «Львівгаз» – найстаріше вітчизняне підприємство у своїй галузі, а також одне з найбільших за рівнем газифікації. Щороку компанія транспортує приблизно 1,5 мільярда кубометрів природного газу до споживачів Львівщини. Завдяки цьому блакитне паливо в регіоні отримують понад 780 тис. домогосподарств, що становить орієнтовно 74 % загальної кількості домогосподарств області. ПАТ «Львівгаз» належить до одного з найбільших платників податків у Львівській області, зокрема, щороку підприємство сплачує понад 160 млн. гривень.

  • testing USD
  • testing EUR
  • testing RUB

колонка Ігоря Гулика

Зображення користувача Ігор Гулик.
Ігор Гулик
Допоки харизматик діє у рамках, що схвалюються і притаманні натовпу, доти його вважають рівним собі
Попередні публікації

новини

09 Березня 2016

07 Березня 2016

всі новини

Автомобілі Hyundai: актуальні ціни, кращі пропозиції в Україні.
Погода у Львові та інших містах України на сайті Sinoptik.ua
Український та закордонний спорт у новинах на Ukr.net Фильмы в кинотеатрах Украины.
Вакансії, робота у Львові на JOB.ukr.net.
Актуальная телепрограмма на сегодня.