Україна має усі шанси стати основною платформою для залучення іноземних інвестицій у залізничній галузі

У Києві відбулась Міжнародна виставка RAIL EXPO
     667  

Цими днями у Киві відбулась Міжнародна виставка залізничної сфери RAIL EXPO 2018. Загалом на заході було представлено 27 учасників. Свою продукцію та потенціал демонстрували провідні українські підприємства залізничної галузі, а також їхні колеги з США, Англії, Франції, Чехії, Польщі, Латвії, Литви, Ізраїлю, Швейцарії, Китаю та Афганістану. Основна мета цього форуму – створення платформи для транснаціонального обміну досвідом, формування трендів та потенціалу для швидких і якісних змін на залізниці. Окрім того, це ще й одна з найголовніших подій в форматі В2В, що єднає широку та вузьку колії.

За задумом організаторів, експозиція Rail Expo 2018 покликана  об’єднати провідні залізничні бренди світу з тисячами потенційних клієнтів – фаховими менеджерами, що впливають на політику своїх компаній. Відбулась демонстрація нових рішень для рухомого складу та залізничної інфраструктури, а ще створено платформу для транснаціонального обміну досвідом і бізнес-ідеями, що єднають державний та приватний сектор з різних країн світу.

Загалом експозиція складалась із трьох розділів: рухомий склад (вагони, локомотиви, техніка на універсальному ходу – виробництво / ремонт / оновлення); інфраструктурні об’єкти та колійне господарство (спецтехніка, обладнання, інструмент, компоненти та системи для залізниць); інжиніринг та інформаційно-комунікаційні технології.

Під час триденного заходу відбулись перемовини про співпрацю як українських підприємств з міжнародними колегами, так і на рівні вітчизняних компаній.

Читайте також: Що Україна постачатиме польській залізниці? Підсумки InnoTrans 2018

Як зазначив головний інженер найбільшого в Україні виробника пружних скріплень ТОВ НВП «Корпорація КРТ» Володимир Суслов, такі виставки є своєрідним поштовхом до пошуку не лише нових партнерів, а й для вдосконалення власного виробництва.

Ми не вперше беремо участь у міжнародних виставках і це приносить неабияку користь підприємству. На нещодавній виставці у Берліні InnoTrans 2018 домовились про співробітництво з польською компанією, а під час цього форуму провели перемовини про співпрацю з такими потужними підприємствами як “Запоріжсталь” та “Криворіжсталь“. Ці два гіганти української промисловості мають до 200 кілометрів власних залізничних шляхів, тож їх потрібно утримувати в належному стані, у відповідності до вимог “Укрзалізниці”, – поділився напрацюваннями під час Rail Expo Володимир Суслов.

Також представники “Корпорації КРТ” зазначили, що разом з провідними українськими науковцями у сфері будови колії, постійно вдосконалюють власну продукцію та працюють над  новими розробками, які будуть затребувані не лише на українському ринку, але й закордоном.

У конкурентноспроможності українських галузевих підприємств переконані і організатори виставки. Оскільки продукція, виготовлена в Україні, вирізняється високою якістю і помірними цінами. Для великих зарубіжних партнерів це є основним критерієм у виборі постачальника.

Величезний потенціал наших підприємств, їхній розвиток, модернізація та надзвичайно швидке втілення ноу-хау. Від виникнення ідеї до впровадження її у виробництво проходить менше часу ніж в аналогічних зарубіжних виробників – це ще один фактор, який надихнув організаторів виставки на проведення експозиції в Україні.

 “Започатковуючи цю виставку ми перш за все переслідували мету лобізму України, як держави, в якій підприємства залізничної галузі не просто існують, а працюють і розвиваються, – розповідає керівник проекту RAIL EXPO Дмитро Кожевніков, – Більш того, за своїм географічними та геополітичним розташуванням наша держава  є своєрідним містком між Європою та Азією. Про вагомість і перспективу експозицї свідчить вже той факт, що на цьогорічну другу виставку з’їхалось вдвічі більше експонентів. В тому числі і найпотужніших фірм Франції та США. А представники Китаю висловили побажання придбати потенціал багатьох наших підприємств, оскільки вбачають у їхніх потужностях майбутнє залізничної галузі“, – підкреслив пан Кожевніков.

Також в межах виставки відбулись презентації, конфереції, бізнес-зустрічі та дискусійні панелі.