X
    Categories: Новини

В Україну прибув перший локомотив General Electric (фото)

Учора ввечері в Україну прибув перший із 30 вантажних тепловозів General Electric для Укрзалізниці

Близько 21-ї години в Україні зустріли судно з першим локомотивом TE33AC General Electric. Сьогодні його розвантажили з судна. Про це інформує сайт Укрзалізниці

Після підготовки локомотива до руху та митних формальностей 14 вересня «Тризуб» попрямує «холодною тягою» на Крюківський завод для остаточного укомплектування,– повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця»Євген Кравцов.

У подальших планах Укрзалізниці – прийняти локомотив у експлуатацію та задіяти його для перевезення вантажів. Це перший новий локомотив для парку Укрзалізниці за останні 10 років.

Нагадаємо, договір на постачання 30 тепловозів виробництва GE було підписано в лютому цього року. Подальша співпраця Укрзалізниці з GE також передбачає модернізацію 75 локомотивів (150 секцій), постачання 225 нових локомотивів GE серії Evolution до 2027 року, модернізацію наявного рухомого складу та довгострокове технічне обслуговування з метою оновлення та модернізації локомотивів. Паралельно з виготовленням нових локомотивів триває процес навчання машиністів керування нової технікою.

Уже 10 спеціалістів Укрзалізниці вивчили правила експлуатації та обслуговування локомотивів General Electric серії ТЕ33АС та пройшли практику керування ними. Зокрема, вони пройшли практику управління локомотивом на спеціальному тренажері, який повністю імітує роботу тепловоза General Electric.

Водночас другий локомотив General Electric вирушив зі США в Україну 7 вересня. На нього чекають у Чорноморську 25 вересня.

Довідка: 23 лютого 2018 року в головному офісі Укрзалізниці підписано пакет важливих документів довгострокового партнерства з компанією General Electric. З них розпочинається перший етап співробітництва з GE для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства в оновленні та модернізації рухомого тягового складу.

Тепловози ТЕ33АС, що виготовляються для ПАТ «Укрзалізниця», адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 і 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені на понад 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість становить 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху й радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі та пожежогасіння. У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління й діагностики з електронним вприском палива. Вона контролює та відображає на дисплеї пульта управління стан усього обладнання й експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво повідомляє машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі. Для локомотивної бригади створені безпечні та комфортні умови праці. Кабіна тепловоза оснащена системою клімат-контролю; є холодильник, піч та ергономічний санвузол; пасивна система безпеки захищає локомотивну бригаду при аварійному зіткненні; застосовуються новітні шумоізоляційні та вібродемпфуючі матеріали. У кабіні управління встановлено високоміцне лобове скло з електрообігрівом. Дзеркала заднього виду також обігріваються та за допомогою дистанційного управління можуть змінювати своє положення.

Олена Будько: