Електропоїзд «Львів – Сянки» відновить курсування після капітального ремонту

У парк моторвагонного рухомого складу регіональної філії «Львівська залізниця» повернувся після капітального ремонту електропоїзд ЕР2т №7250 у складі 10 вагонів
     402  

Під час проведення капремонту цього електрорухомого складу було виконано додаткові роботи для можливості його подальшої експлуатації на маршрутах регіональних поїздів. Оновлений склад залізничники планують найближчим часом запустити у постійну експлуатацію, відновивши курсування поїзда 6023/6024 сполученням «Львів – Сянки».

Це вже третя «електричка» протягом двох років, що пройшла капітальний ремонт в умовах ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод». Торік влітку та восени на базі ремонтних потужностей ПрАТ «КЕВЗ» для Львівської залізниці було капітально відремонтовано та модернізовано два 10-вагонні електропоїзди, що курсують нині в приміському русі на маршрутах «Львів – Трускавець» і «Львів – Здолбунів».

За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», крім робіт, передбачених нормативною документацією, під час проведення капітального ремонту електропоїзда ЕР2т №7250 відновлено кузови вагонів зі заміною пошкоджених елементів, встановлено нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері. Салони вагонів обладнано блоками сидінь 3-го класу, в туалетних приміщеннях трьох вагонів встановлено обладнання з підвищеним рівнем комфорту, модернізовано систему освітлення вагонів, прожекторних та буферних ліхтарів зі встановленням світильників зі світлодіодними елементами. Крім того, встановлено систему оповіщення, електронних маршрутних покажчиків та інформаційних табло в салонах, а також систему відео спостереження. Кабіни керування споряджено зовнішніми камерами для огляду електропоїзда на шляху прямування, зокрема для фіксування нестандартних ситуацій та реєстрації недоліків об’єктів інфраструктури. Вартість проведення капітального ремонту та додаткових робіт становить близько 42 млн гривень.

 

Уже цього місяця львівські залізничники планують скерувати на капітальний ремонт електропоїзд Ер9т-747 приписки моторвагонного депо Здолбунів, відновлення якого має завершитися орієнтовно восени. До кінця цього року планують скерувати на ремонт у ПрАТ «КЕВЗ» ще один електропоїзд.

Зважаючи на те, що до 2017-го впродовж кількох років капремонт не проходив жоден електропоїзд Львівської філії, уведення в експлуатацію оновлених поїздів залізничники розглядають як один зі шляхів виходу зі складного становища, пов’язаного в тому числі з вимушеним курсуванням електропоїздів у чотиривагонному складі. Насамперед це дасть змогу збільшити кількість вагонів у приміському сполученні та сформувати підмінні приміські потяги для можливості відставляти інші електропоїзди на ремонт без зняття вагонів із графіка. Ці й інші заходи увійшли до комплексної програми дій для забезпечення стабільної та ефективної роботи філії, яку подано на розгляд керівництву ПАТ «Укрзалізниця». Серед першочергових заходів та потреб, що стосуються господарства приміських пасажирських перевезень Львівської залізниці, організація ремонту 18 колісних пар моторних вагонів і 40 колісних пар причіпних вагонів електропоїздів ЕР-2 в умовах майстерень ст. Ворожба регіональної філії «Південно-Західна залізниця», заміна бандажів колісних пар електропоїздів та налагодження проведення капітального ремонту дизель-поїздів ДР1А на базі Львівського локомотиворемонтного заводу, додаткове централізоване забезпечення 160 бандажів та 100 суцільнокатаних коліс для ремонту колісних пар електропоїздів приписки моторвагонного депо Львів.

Серед перспективних напрямків, спрямованих на підвищення якості та комфорту перевезень пасажирів у приміському сполученні – налагодження процесу комплексної модернізації моторвагонного рухомого складу шляхом встановлення нового сучасного енергоощадного обладнання й систем керування. Крім того, львівські залізничники сподіваються на підсилення свого моторвагонного парку новими дизель-поїздами, які планує закупити Укрзалізниця. Очікується, що реалізація цих заходів дозволить забезпечити приміські пасажирські перевезення необхідною кількістю моторвагонного складу, вивільнивши при цьому до 10 тепловозів, що вимушено задіяні нині у приміському русі, а також забезпечить експлуатацію електропоїздів у 6-10 вагонних складах.