Ліга захисту прав жінок вимагає забрати зображення оголених тіл з етикеток пива (фото)

Активістки звернулися до виробників з відповідною заявою
     1366  

Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних» звернулась до керівництва ТОВ «Холдинг емоцій «!Фест» з вимогою дотримуватися принципів недискримінації та добросовісної маркетингової практики під час дизайнерського оформлення товарів

Йдеться про дизайн етикеток пива «Балькони» та «Колєжанки». На етикетках цих товарів використано частини оголеного жіночого тіла, що не має жодного стосунку до вказаного товару й покликано слугувати своєрідним «стоппером» для привернення уваги.

За словами голови громадської організації Олександри Голуб, такі дизайнерські прийоми грубо порушують Конвенцію ООН про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок, Конституцію України, зокрема, статтю 24, а також Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».

«Згідно з експертним висновком ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Індустріального Гендерного Комітету з реклами, комунікаційний меседж етикеток пива «Балькони» та «Колєжанки» будується на неоднозначному тлумаченні та експлуатації сексуальних мотивів. У сучасному рекламному середовищі подібні мотиви вважають ознакою низького рівня креативності, непрофесіоналізму та просто відсутності смаку. Тому, відповідно до експертного висновку, повідомлення, розміщене на етикетках, є дискримінаційним», – наголосила Олександра Голуб.

Вона відзначила, що Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних» вимагає від ТОВ «ХОЛДИНГ ЕМОЦІЙ «!ФЕСТ» змінити дизайн етикетки вказаних товарів таким чином, щоб він відповідав світовим стандартам недискримінації та добросовісної маркетингової практики.

«Вважаємо, що такий підхід продемонструє повагу підприємців до власних клієнток, яких сьогодні принижують подібними ганебними зображеннями. В протилежному випадку змушені будемо застосувати усі законні методи громадського впливу на підприємство, що порушує цивілізовані норми поваги до усіх людей без різниці статі, національності чи кольору шкіри», – йдеться в заяві Ліги захисту прав жінок.

Цю ситуацію “Львівській газеті” прокоментували в ТОВ «Холдинг емоцій «!Фест». Як розповів керівник PR-відділу Холдингу емоцій “!FEST” Тарас Маселко, на етикетці пива «Колєжанки» зображено фрагмент картини 16 століття “Габріель д’Естре із сестрою“, лише у власній “інтерпретації” дизайнерів холдингу.

«У музеях світу такі речі на кожнім кроці – і це мистецтво, а коли йде мова про якісь сучасний вжиток ТОГО САМОГО – то це вже сексизм, – зауважив Тарас Маселко. Щодо іншої етикетки, то, за його словами, це візуалізація з серії «ґвара» – це вжиток на Західній Україні до частини тіла.

“До слова, і одну, і другу лейбу створили дівчата”, – додав Тарас Маселко.