Кабмін схвалив новий бренд України

«Україна Зараз» має забезпечити єдиний стиль презентації держави у світі
     435  

Бренд «Ukraine NOW UA» («Україна ЗАРАЗ») запропонувала агенція Banda. Його напрацьовували спільно із Комісією з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики України, а також на основі пропозицій британських партнерів.

“Говорити про Україну зараз треба українським шрифтом. Спеціально для бренду Ukraine now був створений шрифт Ermilov. Це сучасний масивний геометричний гротеск з особливими скосами у кутах лiтер. На його створення автора надихнули роботи українського художника-конструктивіста Василя Єрмілова”, – розповідають в агенції.

У кампанії взяли участь 27 експертів. Вони змогли зібрати максимальну кількість даних і матеріалів, щоб створити бренд, який продемонструє привабливість України для туризму, культурної взаємодії та бізнесу.

Зазначимо, що логотип бренду розробляли так, щоб він легко використовувався для різних цілей: для презентацій та інформаційних продуктів, а також як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів та літаків.

До речі, спеціальне дослідження, як сприймають Україну за кордоном показало не дуже приємні результати. З’ясувалося, що три найпопулярніші асоціації з Україною – це «корупція», «революція» та «війна».

Тож організатори працювали для того, щоб всім показати позитивну Україну, яку ми так любимо.

«Ми зробили добрий крок, аби почати брендувати нашу країну. Хочу подякувати всім за роботу. Відсьогодні в Україні з’явився свій бренд», – сказав прем’єр-міністр Володимир Гройсман.

До речі, передбачається, що на основі бренду буде розроблений модульний бренд-бук, який стане свого роду єдиним голосом України по всьому світу.