У міській раді розповіли, коли у Львові запровадять електронний квиток

Наразі остаточно затверджують технічне завдання
 |  Роксолана Мудрак   440  

13 компаній готові взяти участь у тендері на впровадження у Львові електронного квитка. Усі вони пройшли попередню кваліфікацію. Тепер їх пропозиції вивчатимуть, проводитимуть цінову оцінку, і до 30 жовтня планують підписати договір на впровадження системи. Про це роповів позаштатний радник міського голови Львова Андрій Вишневський.

«Зараз ми знаходимося на завершальній стадії підготовки технічного завдання. Це технічні вимоги до системи. До кінця поточного місця очікуємо отримати вже погоджені технічні вимоги, які дуже детально описують як всю систему електронного квитка, так і процеси, які відбуватимуться довкола цього. Цей документ вже затверджений банком і розданий 13 компаніям, які пройшли попередню кваліфікацію. І тільки ті системи, які будуть відповідати усім критеріям, які прописані в технічному завданні, будуть допущенні до наступного, завершального етапу цінових пропозицій. На кінець жовтня ми очікуємо підписання договору. І 1 вересня 2019 року ми плануємо почати тестову експлуатацію системи електронного квитка», – розповів Андрій Вишневський.

До того часу в місті повинні обладнати 200 кіосків, де продаватимуть електронні картки, які, за голосуванням мешканців, вирішили назвати «ЛеоКарт». Також сьогодні триває ремонт у центрі обслуговування пасажирів, що буде відкрито на вул. Горбачевського. Центр працюватиме подібно до ЦНАПів, тут пасажири зможуть вирішити та з’ясувати усі питання, які стосуватимуться проїзду в громадському транспорті.

Картки можна буде придбати як на разовий так і на багаторазовий проїзд. За словами керівників проекту, вигідніше буде користуватись довготерміновою карткою, на якій буде закладено поїздки на півроку чи рік. Натомість на одноразовій оплаті пасажир має встигнути доїхати до потрібного  місця за годину. Час дії починає фіксуватись тоді, коли людина просканує картку.

«Е-квитки – це нова технологія, яка досить швидко змінюється. Тому, ми хочемо встановити найновішу систему, яка враховуватиме всі інтереси і потреби. Тому треба дуже обережно прописувати технічне завдання. Наша компанія допомагає ЛКП «Львівавтодор» формувати технічні умови. Маємо команду спеціалістів у м. Берліні, які спільно з «Львівавтодор» формують технічне завдання», – повідомив П’єр-Ів Тесьє, керівник Проекту iC consulenten.