Нардепи законодавчо врегулювали питання будівництва концесійних доріг

Верховна Рада ухвалила закон, що дасть змогу будувати концесійні дороги в Україні
     818  

Народні депутати ухвалили законопроект № 6766 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів Україні у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг». За відповідне рішення проголосували 233 особи. Про це повідомив на своїй facebook-сторінці народний депутат Ярослав Дубневич

«Проголосовано! Нарешті в Україні будуть справжні європейські дороги!
Інфраструктурна година в парламенті все ж таки відбулася. Встигли розглянути лише два законопроекти. І один з них, на який галузь чекає вже не перший рік та про необхідність якого я говорив вже не один раз, – став законом. За нього віддали голоси 233 депутати. Маю на увазі законопроект № 6766 Про внесення змін до деяких законодавчих актів Україні у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг», – написав він.

За словами депутата, завдяки цьому закону тепер можна розраховувати на появу в Україні якісних нових автобанів.

Депутат тезово виклав основні переваги ухваленого закону. За його словами, закон:

  • «вмикає» механізм концесії в сфері будівництва та експлуатації доріг;
  • формулює умови такого будівництва;
  • поліпшує інвестиційний клімат: надає інвестору гарантії захисту вкладень;
  • відкриває можливість побудови в Україні нових автобанів за рахунок концесіонерів;
  • робить Україну привабливою країною-транзитером для міжнародних перевізників.

Новий закон вносить зміни до Законів України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України, «Про концесії», «Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг», «Про автомобільні дороги» тощо.

Уточнюється поняття концесії й конкретизуються умови концесійного конкурсу та вимоги до його учасників: технічні параметри дороги, базові фінансові показники, граничний строк, на який надається концесія, граничний розмір компенсацій концесіонеру тощо.

«Завдяки цьому закону країна отримає не тільки іміджеві дивіденди, але й стане повноцінною країною-транзитером з інфраструктурою європейського рівня. Прийняття такого закону приверне до України значну кількість міжнародних перевізників та міжнародний логістичний бізнес, яких стримує незадовільний стан українських доріг», – додав Я. Дубневич.