Нові мости, велодоріжки та капремонти – що робитимуть цьогоріч на дорогах Львова

Серед наймасштабніших об’єктів – вулиці Личаківська і Замарстинівська
     1648  

Роман Балук

«Звичайно найбільшим і найсерйознішим об’єктом залишається вулиця Личаківська. Також будемо робити вулицю Замарстинівську», – розповів  начальник управління інженерного господарства Олександр Одинець.

За його словами великим проектом є також площа Двірцева – перед головним вокзалом міста.

Тут перенесуть трамвайну зупинку, розширять сквер, побудують нові велодоріжки.

«Також плануємо реконструкцію вулиці Чернівецької, це вулиця, що веде від вокзалу до Городоцької. Минулого року ми робили реконструкцію трамвайних полів, а тепер зробимо власне саму вулицю», – сказав Олександр Одинець.

Багато уваги приділять велодоріжкам. За словами чиновника, цього року їх облаштують від вулицію Княгині Ольги до Академіка Сахарова. А ще – на проспекті Чорновола на ділянці Липиниського – Варшавська.

Капітальні ремонти чекають на вулицю Збиральну, а на Пластовій роботи вже почали.

«Побудуємо нові мости. Це шляхопровід-міст загального призначення на перехресті Шевченка – Ковча. А інший – пішохідний міст у Залізничному районі через колію на ділянці вулиці Головатого –Сулими», – пояснив Одинець.

Протягом 2017 займуться і будівництвом дороги від Західного обходу Львова до мікрорайону Білогорща.

Щодо грошей, то, за словами Олександра Одинця, департамент житлового господарства Львова спільно з ЛКП «Львівавтодор» планує використати у 2018 році на всі ці роботи орієнтовно 450 млн гривень.

Замарстинівську робитимуть майже два роки

Найближчим часом у Львові візьмуться за вулицю Замарстинівську.  ЛКП «Львівавтодор» вже підписало договір із ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл».

Тут планують полагодити ділянку довжиною 0,899 км від вулиці Гайдамацької до Торф’яної.  Роботи розпочнуть вже найближчим часом.

«Ціна договору, який ми уклали з переможцем –  майже 84,5 млн грн. Тривалість будівництва відповідно до проекту організації будівництва становить 22 місяці», – розповів Олексій Хміль, речник ЛКП «Львівавтодор».

Загалом проект передбачає реконструкцію вулиці з трамвайними коліями, перекладку каналізаційного колектора, заміну дощоприймачів та чавунного водопроводу тощо.

Також підрядник зробить дренаж дорожнього полотна, влаштує зовнішнє освітлення, та замінить газопроводи середнього та низького тисків.

Личаківську повністю відкриють у липні

Реконструкцію однієї із найбільших вулиць Львова почали ще 25 березня 2017 року. А повністю завершити сподіваються аж у липні. І то за умови, що не буде непередбачуваних робіт із колектором.

Частину робіт вже зроблено. Зараз працюють над ділянкою від вул. Б. Котика до вул. Черемшини.  Тут ремонт триватиме приблизно 2 місяці.

«Проводимо роботи з переключення старого колектора до нового та підключення будинків до нового колектора. Зокрема, збудовано 490 м нового колектора від перехрестя вул. Мечникова до вул. Б. Котика. Замощено 6 тис. м 2 бруківки. Паралельно ведуться роботи на наступній ділянці дороги: вул. Б. Котика – вул. Черемшини», – повідомив Роман Познанський, в.о. директора ЛКП «Львівавтодор».

Ремонт, кажуть, старалися робити так, щоб було зручно і пішоходам, і водіям, і пасажирам електротранспорту.

«Вулицю Личаківську будуємо відповідно до проекту, з врахуванням сучасних будівельних норм, щоб був належний пропуск транспортних засобів та щоб було безпечно для пішоходів. З цією метою на перехресті вул. Б. Котика – вул. Мучна – вул. Личаківська встановили острівець безпеки. Також на цьому перехресті буде встановлено світлофор, щоб була зручна транспортна розв’язка», – розповів заступник міського голови Львова з питань ЖКГ Сергій Бабак.

До речі, капітальний ремонт Личаківської від вул. Мечникова до Пасічної коштує місту 6 млн євро. Тут повністю реконструюють дорожнє покриття, міняють трамвайну колію, контактні та інженерні мережі.