Виконком погодив план території, де має пролягати канатна дорога на Високий замок

Виконком міської ради сьогодні, 19 січня, погодив детальний план території, обмеженої вулицями Кривоноса, Опришківською, залізничною колією, Хмельницького, Пильникарською, Ужгородською, Замковою, Пішою, Насипною, Підвальною, Винниченка
     999  

Канатна дорога в німецькому місті Кобленці. Фото: zaxid.net

Про це «Львівській газеті» повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

На цій території в майбутньому планують облаштувати канатну дорогу на Високий замок. Розробкою проекту займається архітектурна компанія «Укрдизайнгруп».

Архітектори запропонували одразу два шляхи на гору та кілька бачень, де розташувати станції витягу. Перша лінія канатки мала б пролягати з центру Львова, з території Губернаторських валів (парк, що розкинувся поблизу Порохової вежі); на перспективу ж передбачено можливість прокладання ще однієї траси – з Підзамче, від ділянки ринку на вул. Б. Хмельницького.

Основне питання, де саме варто розташувати базову станцію підвісної дороги, яка вестиме з центральної частини міста. Архітектори «Укрдизайнгруп», які розробляли детальний план території, запропонували п’ять варіантів місць розміщення першої станції канатної дороги.

Докладніше читайте у матеріалі: Канатна дорога на Високий замок: звідки, куди і для чого

«Залишено дві гіпотетичні точки [для будівництва станції канатної дороги] – це площа Старий Ринок та сквер Губернаторські вали. Процедурно сьогодні це є рекомендація виконкому розглянути його (детальний план, – ред.) на сесії міської ради, тому що згідно з законодавством у місцях, де немає плану зонування території, детальні плани повинні погоджуватись на рівні сесії депутатів», – сказав виданню zaxid.net головний архітектор Львова Юліан Чаплінський.