Електронні залізничні квитки можна знову повертати через інтернет

Укрзалізниця відновила цю послугу
     468  

Про це повідомив в.о. голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет. Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят.  Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними», – написав він.

Залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні. Під час цьогорічних зимових свят (від 22.12.2017 до 11.01.2018) поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше від аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.