Електронні залізничні квитки можна знову повертати через інтернет

Укрзалізниця відновила цю послугу
 |    279  

Про це повідомив в.о. голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет. Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят.  Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними», – написав він.

Залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні. Під час цьогорічних зимових свят (від 22.12.2017 до 11.01.2018) поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше від аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.