В електротранспорті Львова хочуть запровадити компенсаційний квиток на випадок форс-мажорів

Однак про терміни реалізації проекту наразі не говорять
   Роксолана Мудрак   909  

Фото: Роман Бруцяк

Користувачам електротранспорту Львова, які не доїхали до місця призначення через поломку трамвая/тролейбуса чи несправності колії, планують відшкодовувати проїзд. Про це «Львівській газеті» повідомив речник ЛКП «Львівелектротранс» Іван Бондар.

Він зазначив, що процедури відшкодування проїзду в електротранспорті немає в жодному місті України, тому ідея виникла на рівні підприємства. Вартість проїзду планують повертати лише в разі несправності електротранспорту чи трамвайної колії. Якщо ж причиною є затор чи ДТП, скоєне не з вини «Львівелектротрансу», компенсації не передбачено.

«За нашим задумом, компенсаційний квиток мав би видаватись пасажиру в обмін на закомпостований квиток, яким він не зміг скористатися. Цей компенсаційний квиток може мати дату видачі і бути дійсним протягом доби. Ним можна буде скористатися під час наступної поїздки, як звичайним квитком, закомпостувавши», – розповів Іван Бондар.

Чи впровадять ідею та коли саме, поки що невідомо. В «Львівелектротрансі» кажуть, що наразі чекають нової редакції правил користування електротранспортом України. Можливо, там і буде прописана процедура компенсації проїзду.

«Поки що це лише ідея, ми радитимемося з експертами, спеціалістами із впровадження електронного квитка. Чимало відгуків нам надсилає громадськість у соцмережах. Ми на все це зважатимемо, після чого визначимо, наскільки вдала ідея та чи доцільне її впровадження», – додав Іван Бондар.

Читайте також: У львівських трамваях і тролейбусах виявили наліпки з підставними QR-кодами