Зі Львова до Здолбунова курсує капітально відремонтований електропоїзд (фото)

У переддень нового року в парк моторвагонного рухомого складу регіональної філії «Львівська залізниця» повернувся після капітального ремонту та модернізації електропоїзд ЕР9т №746 у складі 10 вагонів
     1532  

Фото: прес-служба "Львівської залізниці"

Оновлений електропоїзд залізничники Львівської магістралі вже задіяли в приміському русі на дільниці Львів – Здолбунів.

Це вже друга «електричка», яку впродовж року для Львівської залізниці капітально відремонтували на ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод». Перший електропоїзд повернувся з капремонту влітку і задіяний у приміському русі на дільниці Львів – Трускавець. А загалом у 2017 році в ПАТ «Укрзалізниця» капітально відремонтовано 13 електропоїздів.

За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», капітальний ремонт електропоїзда виконали з проведенням додаткових робіт для можливості залучення цього складу в регіональних поїздах. Тому, крім комплексу заходів, передбачених нормативною документацією при виконанні КР-2, на електропоїзді відновили кузови вагонів із заміною пошкоджених елементів, встановили нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері, салони вагонів обладнали блоками сидінь 3-го класу, модерніували систему освітлення вагонів із використанням світлодіодних світильників, у туалетних приміщеннях 5 вагонів встановили обладнання для підвищення рівня комфорту користування санвузлами під час подорожі. Вартість проведення капітального ремонту та модернізації одного електропоїзда становить близько 40 млн гривень, тоді як нова «електричка» коштує вдесятеро більше.

У планах регіональної філії «Львівська залізниця» на 2018 рік – капітальний ремонт та модернізація ще чотирьох електропоїздів. Зважаючи на те, що впродовж кількох попередніх років капремонт не проходив жоден електропоїзд львівської філії, уведення в експлуатацію оновлених поїздів залізничники розглядають як один зі шляхів виходу зі складного становища, пов’язаного з вимушеним курсуванням електропоїздів у чотиривагонному складі. Насамперед це дасть змогу збільшити кількість вагонів у приміському сполученні та сформувати підмінні приміські потяги для можливості відставляти інші електропоїзди на ремонт без зняття вагонів із графіка.