У Львові відкрили Центр обслуговування клієнтів «Львівобленерго»

Сьогодні, 22 грудня, у Львові відкрили Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго», який надає свої послуги для споживачів Львова й області
     868  

ПрАТ «Львівобленерго» відкрило Центр обслуговування клієнтів на вул. Шевченка, 1. За цією ж адресою вже кілька років працює центр обслуговування для юридичних клієнтів-суб’єктів господарювання. Це нова форма роботи зі споживачами компанії для підвищення якості надання послуг. Тут клієнти «Львівобленерго» – побутові споживачі – зможуть вирішити більшість питань, з якими вони звертаються до районних відділень: подати показ електролічильника, оформити пільги на оплату спожитої електроенергії, укласти договір про користування електричною енергією, отримати інформацію та роз’яснення про нарахування за світло, внести корективи у рахунок за необхідності, укласти договір про реструктуризацію заборгованості тощо. Крім цього, працівники Центру надають роз’яснення з питань реєстрації та роботи онлайн-сервісу «Персональний кабінет». Для цього облаштували окремий комп’ютер, яким зможуть скористатись і клієнти.

Центр надає свої послуги для споживачів не лише Львова, а й усієї області. Прийом клієнтів здійснюють за електронною чергою. Зареєструватись у черзі можна за допомогою боксу, який встановлений одразу ж в залі для прийому споживачів. Опісля відвідувачі можуть оцінити якість обслуговування та залишити свій відгук про центр на спеціально обладнаному планшеті.

Графік прийому клієнтів: 08.00 – 17.00 (понеділок – четвер), без обідньої перерви; 08.00 – 16.00 (п’ятниця), без обідньої перерви.