Результати освітньої реформи: замість 4 предметів – один

В Україні планують об'єднати природничі науки для учнів гуманітарного профілю
     1057  

Такі новації хочуть запровадити у старшій профільній школі, щоб учні мали більше часу на вивчення потрібних і цікавих їм предметів. Так пояснила ситуацію міністр освіти Лілія Гриневич.

“Це можливо в профільній старшій школі, коли діти обирають гуманітарний профіль і коли їм не вистачає часу на поглиблене вивчення цікавих для них предметів. Це означає, що частину предметів потрібно якимось способом об’єднати, щоб вони все ж мали загальне уявлення про картину світу , про природні предмети”, – пояснила міністрВона додала, що існує міжнародний досвід, де природні науки інтегровані в цілісну картину світу, коли людина розуміє природне явище з усіх поглядів”.

Батьки поки що на такі зміни реагують гостро. Бояться, що інтенсивність навчання для їхніх дітей не зміниться, а от користі із таких поверхневих знань буде мало.

«Абсурд! Дуже великий обєм для вивчення, абсолютно різний предмет, діти не знатимуть жодного в результті. Я не можу уявити, як у мого сина на одному уроці робитимуть хімічні досліди, вивчатимуть де знаходиться яка країна, розмноження ссавців та робитимуть задачі з фізики», – тривожиться мама старшокласника, львів’янка Марина Середа.

Чи прислухаються до батьків чиновники, поки що невідомо. Так само наразі не розголошують терміни впровадження змін. Адже для цього потрібно підготувати вчителів та надрукувати нові підручники.

За словами Лілії Гриневич, у якості експерименту такі новації можуть запровадити у кількох школах України. На основі такого досвіду можна буде говорити про перехід до цього всієї системи.