Діти учасників АТО можуть щопонеділка оформити й отримати перші ID-паспорти у ЦНАПах Львова

 |    1177  

У територіальних підрозділах Центру надання адміністративних послуг Львова оформляють і видають перші паспорти з безконтактним електронним носієм дітям учасників АТО, які досягли 14-річного віку. Прийом документів відбувається щопонеділка з 17.00 до 18.00, а записатися на прийом можна безпосередньо у ЦНАПі свого району або ж у Центрі надання допомоги учасникам бойових дій (вул. Пекарська, 41). Протягом липня такою послугою скористалися вже 18 дітей бійців АТО.

Адміністративна послуга «Перший ID-паспорт громадянина України для дітей учасників АТО» у ЦНАПах Львова на вул. Костя Левицького, 67, просп. Червоної Калини, 72а, вул. І. Виговського, 32. Вул. М. Хвильового, 14а та вул. Ген. Чупринки, 85 діє з кінця червня.

Як нагадують у департаменті адміністративних послуг ЛМР, документами для підтвердження пільгового замовлення такої послуги є довідка про безпосередню участь в антитерористичній операції та, якщо звертається дитина загиблого учасника антитерористичної операції, посвідчення члена сім’ї загиблого.

Для оформлення ID-паспорта громадянина України потрібні такі документи:

1) заява-анкета за зразком, затвердженим наказом МВС від 26.11.2014 № 1279 (формується та роздруковується із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру працівником територіального підрозділу ДМС/центру надання адміністративних послуг/державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, і його відокремленого підрозділу);

2) свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави;

3) оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України).У разі відсутності таких документів або у разі, коли батьки чи один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, або у разі набуття особою громадянства України на території України,  подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (згідно з формою 44, затвердженою наказом МВС №и715 від 16.08.2012); паспорт громадянина України для виїзду за кордон (для осіб, які набули громадянство України за кордоном);

4) посвідчення про взяття на облік бездомної особи (для бездомної особи);

5) довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщеної особи);

6) довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття – за умови реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів або отримання повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття зазначеного номера); документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті:

7) довідка про реєстрацію місця проживання особи або довідка про зняте місце проживання (за зразками наведеними у додатках 13, 16 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ № 207 від 02.03.2016), або довідка про реєстрацію місця проживання (видану до 04.04.2016 за зразком, наведеним у додатку 11 до Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних документів, затвердженого наказом МВС від 22.11.2012 № 1077). Довідка надається для внесення інформації про зареєстроване місце проживання або про зняте з реєстрації місце проживання. Якщо особа не була зареєстрована на території України, довідка про реєстрацію місця проживання не надається.