Свята та промоакції у сфері роздрібної торгівлі: з якої нагоди влаштувати

Проведення свят і промоакцій - це найактуальніша тема для маркетологів і власників будь-якого бізнесу. Що ще такого придумати, щоб продажі товарів збільшилися, а про магазин дізналася ще більша чисельність покупців? Можна взяти готові проекти заходів, додати до них свою родзинку – і от ефектна акція або свято готові.
 |    524  

Чи потрібна нагода?

Всі люди відчувають дефіцит свят. Божевільне життя на величезній швидкості, перенасичення подіями та інформацією, а справжніх живих емоцій все менше. Тому організація різних акцій та свят не просто просуває ваші товари на ринку і збільшує продажі, вона робить покупки цікавими і такими, що запам’ятовуються, а покупців – лояльними до вашої компанії. Івент-маркетинг, який ще називають маркетингом події, допомагає використовувати емоційну силу події або свята для додаткового залучення уваги цільової аудиторії та завоювання її симпатій.

Які нагоди варто використовувати:

відкриття магазину – яскраве, красиве й незабутнє свято приверне більше покупців, підвищить впізнаваність;

календарні і загальнонаціональні свята – це загальновідомі дати, наприклад, Новий рік, День святого Валентина, Helloween, різні релігійні свята, День незалежності;

регіональні свята – наприклад, День міста, різні спортивні заходи, фестивалі;

професійні свята – цей варіант підійде в тому випадку, якщо ваші товари мають спеціалізовану спрямованість;

день народження магазину або торгівельної марки – регулярні акції якнайкраще сприяють досягненню бізнес-цілей;

виведення на ринок нового товару;

переїзд – в зв’язку з цим можна влаштувати великий розпродаж;

відкриття нового відділу;

зміна сезону року – люди зазвичай чекають традиційних розпродажів сезонних товарів, наприклад, взуття або одягу;

зміна колекції – відмінний спосіб вивести на ринок нові моделі і позбутися від застарілих.

На чому зупинитися?

Як бачите, приводів для проведення промоакції або організації незабутнього свята безліч. Який з них обрати – вирішувати, звичайно ж, вам. Але якщо ви бажаєте влаштувати не лише ефектний, а ще й ефективний івент або акцію – варто звернутися до професійного організатора свят і промоакцій. Агентство Lioncom, що має 10-річний досвід організації різних акцій і свят, допоможе вам знайти ідеальну для вашої цільової аудиторії святкову нагоду та домогтися максимального ефекту від проведення заходу.