У львівській галереї – виставка про те, що в «Голові» (ФОТО)

Фото Ярини Коваль
Ярина Коваль

журналістка

 

До виставки живопису та скульптури Людмили Давиденко «Голова» у «Зеленій канапі» я не пам’ятала значення слова «ризома».

Фото Ярини Коваль

Воно мені, може, було й не дуже потрібне. Але тепер знаю, що в біології це – розростання кореневища рослин, на кшталт якого Людмила Давиденко накладає фарбу на полотно. Накладає не просто так, а усвідомлено, в такий спосіб перекидаючи місточки до зв’язків на філософському рівні, де образом відображення є голова людини.

Фото Ярини Коваль

«Адже саме в голові виникають наші раціональні та ірраціональні думки, –  міркує на задану тему директор «Зеленої канапи» Олеся Домарадзька. – Саме там насправді зароджуються наші емоції та почуття. Саме від голови починаються наші лінійні та нелінійні зв’язки на фізичному та метафізичному рівні з нашим тілом, душею і космосом».

Фото Ярини Коваль

Що цікаво, Людмила Давиденко сама назвала свою техніку – «ризома». Бо результати праці і справді дуже вже нагадували розрослі кореневища. Цікаво також, що з полотна цю техніку художниця перенесла і на свої керамічні твори, що їх – як саме таку об’ємну керамічну скульптурну пластику – загалові представила вперше.

Фото Ярини Коваль

«Я – кераміст за фахом, – розповіла Людмила Давиденко на відкритті виставки. – Колись кераміка дала мені можливість знайти фактуру на полотні. А тепер живопис допоміг знайти іншу техніку в скульптурі».

Фото Ярини Коваль

Радість, сум, тривога, мрійливість, інші людські почуття у скульптурному виконанні Людмили Давиденко інтригують і пануватимуть у «Зеленій канапі» тільки до 30 липня.

 

Loading...

2-1

Loading...