УКРОП вимагає аудиту всіх бюджетних коштів, витрачених Львовом на утилізацію сміття

Таку вимогу УКРОПівців підтримали 55 депутатів Львівської міської ради, присутніх на «сміттєвій» сесії 29 червня 2017 року.
     608  

– Щойно ми прийняли ухвалу Львівської міської ради «Про організацію вивезення ТПВ у м. Львові до 2019 року», – прокоментував подію голова фракції УКРОПу у Львівській міській раді Ігор Телішевський, – але перед тим як говорити про майбутню утилізацію та впорядкування сміттєвого колапсу в столиці Галичини, ми повинні провести докладний аналіз ефективності витрачання тих коштів, які мерія освоїла за минулий рік, з часу трагедії на Грибовичах. Йдеться про сотні мільйонів з міського бюджету, які ми б могли витратити на більш глобальні проблеми міста – соціальну інфраструктуру, підтримку громадських ініціатив, загальний розвиток та інновації Львова. Натомість, ми змушені виділяти фінанси на те, щоб львівське сміття було розвезене по усій Україні і викинуте в яри, лісосмуги, кар’єри… А фірми-одноденки отримали з княжого Львова за це «вивезення ТПВ» мільйони наших бюджетних коштів.

Сміттєве питання для УКРОПу надзвичайно актуальне та болюче, адже в результаті минулорічної Грибовицької сміттєвої трагедії загинув наш побратим-укропівець пожежник Андрій Вненкевич. Ми наполягаємо на аудиті кожної копійки витраченої з бюджету на утилізацію та вивезення львівського сміття і вдячні депутатам Львівської міської ради за підтримку нашої ініціативи, щодо проведення аудиту використання коштів міського бюджету м. Львова на вивезення та захоронення твердих побутових відходів, яке було підтримане більшістю, – зазначив Ігор Телішевський.

Довідково: Сьогодні на сесії Львівської міської ради 55 депутатів проголосували за ухвалу «Про організацію вивезення твердих побутових відходів у м. Львові на період до 30.06.2019», яка повинна впорядкувати питання вивезення з території Львова твердих побутових відходів та передати певні повноваження та ресурси з питань вивезення ТПВ на Львівську обласну державну адміністрацію.

За наполяганням депутатів-укропівців до Ухвали було включено другий пункт, який уповноважує міську раду Львова «Звернутися до Державної аудиторської служби України для проведення аудиту використання коштів міського бюджету м. Львова на вивезення та захоронення твердих побутових відходів з території міста Львова». За цю поправку укропівців проголосували 55 присутніх в залі депутатів Львівської міської ради.

 

УХВАЛА

Про організацію вивезення твердих побутових відходів  у м. Львові на період до 30.06.2019

З метою недопущення погіршення санітарного та епідемічного стану на території м. Львова, уникнення екологічної катастрофи, забезпечення комфортних умов перебування на території міста мешканців та гостей, керуючись Бюджетним кодексом України, Господарським кодексом України, Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про місцеві державні адміністрації“, розглянувши пропозиції, викладені у листі голови Львівської обласної державної адміністрації від 22.06.2017 № 5/19-4352/0/2-17-10, міська рада ухвалила:

  1. Надати на період до 30.06.2019 згоду на поширення на територію м. Львова повноваження Львівській обласній державній адміністрації щодо вирішення питань збирання, зберігання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів, у тому числі:

1.1. Затвердження схеми санітарного очищення та впровадження системи роздільного збирання твердих побутових відходів на період до 30.06.2019.

1.2. Затвердження норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на період до 30.06.2019.

1.3. Визначення на конкурсних засадах суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати вивезення твердих побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на адміністративній території міста Львова з моменту закінчення діючих договорів з перевізниками на період до 30.06.2019.

1.4. Подання за попереднім погодженням Львівською обласною державою адміністрацією на затвердження виконавчому комітету Львівської міської ради тарифів на вивезення твердих побутових відходів.

1.5. Право укладати угоди з постачання твердих побутових відходів з адміністративної території міста Львова на об’єкти захоронення та утилізації твердих побутових відходів з терміном дії до 30.06.2019.

  1. Звернутися до Державної аудиторської служби України для проведення аудиту використання коштів міського бюджету м. Львова на вивезення та захоронення твердих побутових відходів з території міста Львова.
  2. Надати кошти з міського бюджету м. Львова у вигляді субвенції Львівському обласному бюджету у сумі 150 000 000  (сто пятдесят мільйонів) грн. для відшкодування виконавцям фактично наданих послуг з вивезення твердих побутових відходів фактичних додаткових витрат на їх перевантаження, перевезення та будь-яких інших заходів, пов’язаних із захороненням та утилізацією, а також виплата субвенцій місцевим бюджетам, у тому числі на виконання Меморандуму про співпрацю між Львівською обласною державною адміністрацією, Львівською обласною радою, Львівською міською радою та органами місцевого самоврядування, на території яких розташовані полігони/звалища захоронення твердих побутових відходів, щодо поводження з твердими побутовими відходами, що утворюються у місті Львові. Перерахунок вказаної суми здійснювати рівними щомісячними платежами до 10 числа кожного поточного місяця протягом 2017 року.

4. Передбачати у міському бюджеті м. Львова кошти у сумі 300 000 000 (триста мільйонів) грн. – на 2018 рік та 150 000 000 (сто п’ятдесят мільйонів) грн. – на 2019 рік для надання субвенцій Львівському обласному бюджету на відшкодування виконавцям фактично наданих послуг з вивезення твердих побутових відходів фактичних додаткових витрат на їх перевантаження, перевезення та будь-яких інших заходів, пов’язаних із захороненням та утилізацією, а також виплата субвенцій місцевим бюджетам, у тому числі на виконання Меморандуму про співпрацю між Львівською обласною державною адміністрацією, Львівською обласною радою, Львівською міською радою та органами місцевого самоврядування, на території яких розташовані полігони/звалища захоронення твердих побутових відходів, щодо поводження з твердими побутовими відходами, що утворюються у місті Львові. Перерахунок вказаної суми здійснювати рівними щомісячними платежами до 10 числа кожного поточного місяця до 30.06.2019.

  1. Передати Львівське комунальне підприємство “Транспортна фірма “Львівспецкомунтранс“ у порядку організації тимчасового управління Львівській обласній державній адміністрації на період до 30.06.2019, умови якого визначаються окремим договором між Львівською міською радою та Львівською обласною державною адміністрацією, у частині вивезення твердих побутових відходів з адміністративної території м. Львова. Виконавчому комітету Львівської міської ради у десятиденний термін забезпечити передачу цього підприємства відповідно до законодавства України.
  2. Скасування цієї ухвали чи визнання її такою, що втратила чинність, не є підставою для припинення договірних зобов’язань, що виникнуть на її підставі.
  3. Визначені цією ухвалою заходи і фінансові зобов’язання Львівської міської ради є вичерпними.
  4. Надати право виконавчому комітету Львівської міської ради у міжсесійний період приймати рішення щодо внесення змін до міського бюджету м. Львова у випадках, передбачених у пунктах 3 та 4 цієї ухвали, з подальшим затвердженням міською радою.
  5. Контроль за виконання ухвали покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства.

 

 

Міський голова                                                                             А. Садовий