Уряд схвалив стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху

     1572  

5% надходжень Дорожнього фонду будуть спрямовувати на заходи з безпеки на дорогах.

Україна має намір до 2020 року вдвічі знизити смертність на автошляхах шляхом ряду заходів і нововведень, в тому числі, за рахунок введення обов’язкового використання сезонних шин. Такі норми містяться в Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, текст якої Кабінет міністрів схвалив на засіданні в середу, 14 червня, інформує Інтерфакс-Україна .

“Що саме пропонує “Укравтодор” для зниження небезпеки на автошляхах: ми пропонуємо будівництво мінімум 500 кільцевих розв’язок замість сьогоднішніх нерегульованих перехресть; оновлення технічних стандартів для проектування і будівництва доріг, обладнання мінімум 1 тис. наземних пішохідних переходів, також це і острівці безпеки, освітлення , якісні дорожні знаки, розмітка “, – сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян, презентуючи вказану стратегію.

Він також зазначив, що в рамках роботи Дорожнього фонду, 5% його надходжень будуть направлятися на заходи з безпеки на дорогах.

“Ми очікуємо, що в 2018 році ми спрямуємо 1,6 млрд грн на безпеку, в 2019 – 2,5 млрд, 2020 – не менше 3,5 млрд грн. Ми повинні до 2020 року скоротити на 50% смертність на українських дорогах “, – повідомив міністр.

Він також зазначив, що для управління процесом зниження небезпеки на дорогах пропонується створити координаційний орган з безпеки, і міністерство інфраструктури просить, щоб головування в ньому здійснював прем’єр-міністр. Омелян додав, що, наприклад, можна назвати цей орган координаційною радою.

“Нам потрібна єдина і збалансована державна політика. Тільки скоординовані дії дадуть нам системний результат”, – констатував Омелян.

Згідно з текстом стратегії, вона, зокрема, також передбачає: поліпшення доступу до громадського транспорту; проведення наукових досліджень і розробок з метою поліпшення інфраструктури; реформування системи контролю над технічним станом транспорту згідно з нормативами ЄС і введення перевірки їх технічного стану під час експлуатації на дорозі.

Крім цього стратегія передбачає систематизацію порядків проведення профілактичних наркологічних оглядів, обов’язкових психологічних оглядів водіїв та кандидатів у водії.

Також пропонується підвищення відповідальності за порушення габаритно-вагових норм на дорогах; введення європейської системи допуску до ринку автомобільних перевезень пасажирів і вантажів тощо.

Нагадаємо, раніше Верховна Рада відклала на два роки, до 1 січня 2020 року, введення екологічних стандартів “Євро-6” при ввезенні в Україну та проведення першої державної реєстрації ввезених або виготовлених в Україні нових і старих автотранспортних засобів.