Центр адопції безпритульних тварин у Львові відкриється 10 травня

Тут безпритульні собаки та коти зможуть знайти свого господаря

 |  Марта Гелиш   1111  

У середу, 10 травня, о 14.00 на вул. Промисловій, 56 відбудеться офіційне відкриття Центру адопції тварин на базі ЛКП «Лев». Центр стане місцем живого спілкування з безпритульними тваринами та їхнього прилаштування у нові домівки. Про це «Львівській газеті» повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

У церемонії відкриття Центру адопції участь візьмуть директор ЛКП «Лев» Оксана Кошак, директор притулку «Милосердя» Наталія Кузнєцова, волонтер Марина Путіліна, яка займається прилаштуванням тварин у Львові, й засновник міжнародної електронної бази даних тварин «Animal-id.info» https://animal-id.info/ua та ініціатор ідеї відкриття Центру Віктор Копач.
Зазначимо, аналогів такого адопційного центру в Україні немає. Завдяки йому, сподіваються ініціатори ідеї, більшій кількості тварин вдасться знайти домівки. Адже досі контроль за чисельністю безпритульних тварин органи влади здійснювали лише через стерилізацію, натомість новий центр дасть змогу контролювати цю кількість завдяки прилаштуванню собак та котів.

Ідею відкриття такого центру майже 2 роки тому висунув Віктор Копач, якого надихнула подорож до Сан-Франциско, де «усиновлення» тварин є справжнім трендом. За його словами, центр адопції повинен донести до людей просту істину: безпритульні собаки та коти — це справді розумні та люблячі тварини, а іноді вони навіть кмітливіші та мудріші, аніж породисті.

Процес «всиновлення» безпритульних тварин проходитиме зовсім нескладно. Спершу людина обиратиме тварину, яка їй сподобалася, а пізніше з нею можна буде ближче познайомитися, погратися та налагодити контакт. Після цього «усиновлювач» отримає вичерпні поради від фахових працівників ЛКП «Лев» щодо утримання тваринки та її виховання, різні роздаткові матеріали та усю інформацію про догляд і необхідне лікування (якщо воно потрібне).

Нагадаємо, Центр адопції створювали майже півтора року, а на його будівництво витратили 1,3 млн. гривень.