Електронний запис до лікаря: де у Львові працює та як скористатися?

Незабаром послуга стане доступна ще у трьох поліклініках.

Майже 400 тисяч львів’ян уже можуть записатись у зручний для себе час на прийом до лікаря он-лайн. А вже незабаром електронна реєстрація пацієнтів запрацює майже в усіх поліклініках міста. Про це «Львівській газеті» розповів начальник управління охорони здоров’я Львова Володимир Зуб.

За словами Володимира Зуба, близько 50% львів’ян уже можуть скористатися послугами онлайн-реєстратури пацієнтів. Уперше проект «Електронна реєстратура» на комунальному рівні запрацював торік, у червні, у 4-й міській поліклініці, що на Сихові. Цього року його вже запровадили у 1-й міській лікарні ім. Князя Лева, зокрема, у шести її амбулаторіях та двох поліклінічних відділеннях на вулиці Хімічній, 7, та Мазепи, 25. Зараз у тестовому режимі така система працює ще й у 2-й  міській поліклініці на вул. Симоненка, 4.
Невдовзі можливість електронного запису он-лайн на конкретний день і конкретну годину до лікаря матимуть пацієнти ще трьох поліклінік Львова: 3-ї, що на Левандівці, 5-ї на вул. Виговського та 6-ї на вул. Медової Печери.

«Електронна реєстратура» дає змогу мешканцям самостійно, без звернення до реєстратури закладу, у будь-який зручний для себе час записатися на прийом до лікаря он-лайн. Однак на прийом до лікаря можна записатись і традиційним методом – звернутися у реєстратуру поліклініки та отримати талон на руки».

Щоб записатися он-лайн на прийом до лікаря, потрібно увійти на сайт електронної реєстратури за адресою reestratura.com та вказати місце проживання. Система відразу «переносить» клієнта на сторінку реєстратури поліклініки, що його обслуговує, відповідно до вказаної адреси проживання. На екрані пацієнт бачить список спеціалістів, графік їхньої роботи та вільні години прийому. Після того, як клієнт обрав зручну для нього годину прийому до лікаря, він отримує електронний талон у вигляді смс-підтвердження на мобільний телефон або листом на електронну пошту. Система запису передбачає по 15 хвилин на прийом, завдяки чому кожен пацієнт стає індивідуалізованим. Проте не всі користувачі електронної системи запису повністю задоволені її роботою:

«Дуже часто прийом одного пацієнта до лікаря затягується більше ніж на 15 хвилин, адже цього часу не достатньо для повноцінного огляду та консультації. Відповідно, наступні клієнти повинні відстояти у черзі, навіть якщо година їхнього прийому вже настала. Тож я думаю, що час прийомів необхідно збільшити, щоб уникати незручностей, з якими боролися», – ділиться враженнями від нововведення сихівчанка Лілія.

У міській раді зазначають, збільшувати тривалість прийому не планують. Однак у разі, якщо пацієнту потрібно більше часу на прийом, він може взяти два чи більше талонів на один день.

До слова, зараз у мерії працюють ще й над запровадженням медичних електронних карток, що зберігають усю інформацію про пацієнта: реєстраційні дані, результати медичних оглядів, антропометричні виміри, лабораторні обстеження тощо.