VimpelCom відкрив у Львові Глобальний сервісний центр на 900 працівників

У п’ятницю, 16 грудня, міжнародна телекомунікаційна компанія VimpelCom відкрила у Львові свій Глобальний сервісний центр, який обслуговуватиме операції з фінансів, закупівель та HR процеси компаній групи VimpelCom у 7 країнах

 |    1380  

Фото: прес-служба компанії "Київстар"

До речі, VimpelCom – це міжнародний провайдер зі штаб-квартирою в Амстердамі, що забезпечує високоякісними телекомунікаційними та цифровими послугами понад 200 млн користувачів по всьому світі. Одним з найуспішніших брендів VimpelCom є український оператор телекомунікацій Київстар.

ole_3222_-1

«Традиційна модель надання телекомунікаційних послуг відмирає і наша команда хоче перетворити цей сервіс на новий, кращий. Стратегія, яку ми використовуємо, – це глобалізація послуг. Ми глобалізуємо наші підрозділи для того, щоб підвищити потенціал і зміцнити сильні сторони Групи, покращити показники продуктивності компаній», – відзначив під час відкриття фінансовий директор VimpelCom Ендрю Девіс.

Він відзначив, що Львів VimpelCom вибрав невипадково: по-перше, оскільки українська компанія «Київстар», яка входить у групу, є одним з найсильніших брендів у структурі, а окрім того, у Львові багато молодих спеціалістів з хорошим рівнем англійської. А оскільки основний офіс Групи розташований в Амстердамі, то знання англійської є необхідним.

Загалом у львівському Глобальному сервісному центрі передбачено близько 900 робочих місць і він обслуговуватиме компанії з України, Вірменії, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Таджикистану та Узбекистану. У відкритті офісу, окрім топ-менджменту VimpelCom, також взяли участь керівники Львова та області, зокрема міський голова Львова Андрій Садовий та голова Львівської ОДА Олег Синютка.

У Львові центр розташувався у новому торгово-офісному центрі на вул. Шевченка, 111а,. Увесь робочий простір облаштовано за технологією відкритого простору – open-space. В облаштуванні офісу врахували останні європейські тенденції, розповіла директор із трансформації групи Тетяна Суміна.

У січні розпочнеться активний набір працівників. Оскільки Глобальний сервісний центр у Львові зосереджений на фінансових та кадрових операціях – саме фахівці у цих галузях зараз будуть затребувані. Окрім того, як ми вже зазначали, Глобальний сервісний центр у Львові працюватиме з країнами Середньої Азії та Кавказу, відтак вже зараз є потреба в спеціалістах, які знають мови цих країн.