Завдяки габаритно-ваговим комплексам вантажівки на Львівщині намагаються дотримуватися вагових параметрів

Робота габаритно-вагових комплексів (ГВК) на Львівщині змусила водіїв і власників вантажівок перейти на формат роботи з дотриманням вагових параметрів

     850  
Володимир Омелян

Фото: loda.gov.ua

Про це сьогодні, 1 вересня, інспектуючи роботу габаритно-ваговий комплекс на одній із доріг неподалік Львова, заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

«Габаритно-вагові комплекси на Львівщині спрацювали на 100%. Маємо ситуацію, коли всі вантажівки намагаються дотримуватися вагових параметрів, – зазначив Володимир Омелян. – Мені подобається, що ці комплекси постійно змінюють місце перебування. Це не дає можливості перевізникам передавати інформацію і планувати маршрути в обхід вагових комплексів».

За словами міністра, це чудовий приклад того, як можна зберегти не лише дороги, а й гроші платників податків: «Габаритно-вагові комплекси – це не лише контроль за вантажівками. Це і контроль за дорогами, і збереження грошей платників податків, оскільки вони не викидаються на вітер, а спрямовуються на ремонт доріг, які слугуватимуть довгі роки».

Сьогодні Володимир Омелян із робочим візитом відвідав Львівщину. Зокрема, він узяв участь в урочистостях з нагоди 1 вересня у Львівському коледжі транспортної інфраструктури ДНУЗТ, а також у Львівському національному університеті ім. Івана Франка.

Також за участі міністра відбулися відкриття відділу державної реєстраційної служби у Львівської дирекції УДППЗ «Укрпошта» та презентація проекту нового сортувального центру.

Окрім того, міністр оглянув ДП «МА ім. Данила Галицького» та центр керування повітряним рухом ЛРСП «Украерорух», ознайомився з роботою габаритно-вагового комплексу на трасі М-11 Львів – Шегині, а також з перебігом ремонту дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород (на ділянці від м. Старого Самбора до м. Турка).