Красиве й корисне

     575  

У Львові роблять ставку на конференц-туризм

Від звичайного туриста до бізнес-туристів. Цього року Львів робить акцент на гостей, які не просто приїдуть оглянути місто, а завітають сюди у справах. 

 

— Останніми роками Львів досяг дуже хороших результатів у розвитку туризму. Торік місто відвідало 1,7 млн. туристів. Тепер ідеться про те, щоб використати той туристичний потенціал, який іще залишився. І тут ми говоримо про розвиток ділового туризму в нашому місті, — розповідає директор ЛКП «Агенція з підготовки м. Львова до чемпіонату Європи з футболу 2012» Ліна Остапчук. 

Першим кроком на ш­ляху міста до міжнародних конференцій буде вступ у відразу три міжнародні організації, що спеціалізуються на діловому туризмі: International Congress & Convention Association (ICCA), Dеstination Marketing Association International (DMAI) та Meeting Pro­fessio­nals International (MPI).

За словами начальника управління туризму ЛМР Галини Малець, перевага Львова на цьому ринку в його новизні. Сприяє просуванню галицької столиці і європейська тенденція зацікавлення містами Східної Європи для проведення конференцій. Фахівці це пояснюють утомою від уже звичних Відня, Парижа чи Барселони. Натоміть дедалі більше європейці хочуть поїхати в Краків чи Будапешт. 

— Великі конференції зможемо приймати на «Арені-Львів» або в новому мультифункціональному комплексі, який будують до Євробаскету-2015, — зазначає Галина Малець. — Цікавими для організаторів наукових чи бізнес-заходів можуть бути наші невеликі, але унікальні зали, наприклад, палац Потоцьких та Будинок учених. Нам треба ще трохи попрацювати, щоб Львів став модним у цьому середовищі. Найбільше нас цікавлять наукові, медичні й ІТ-конференції та форуми. Саме на цю аудиторію працюватимемо передусім, — наголошує пані Малець.  

У ратуші сподіваються, що туристи, які приїдуть на конференції, дозволять створити чимало робочих місць. Адже таким клієнтам знадобляться перекладачі, досвідчені менеджери тощо. Скільки саме вдасться заробити Львову на новому виді туризму, наразі не порахували. Якщо говорити про світовий досвід, то турист, який приїхав у місто у справах, витрачає в середньому вп’ятеро більше, ніж той, хто приїхав на відпочинок.

— Окрім цього, дуже важливим ефектом ділового туризму є те, що люди, які побували в місті у справах, дуже часто повертаються туди й на відпочинок зі своїми рідними, — запевняє Ліна Остапчук.