У рейтингу найдорожчих брендів планети змінився лідер

     187  

Coca-Cola уперше за 13 років позбулася першої позиції

Бренд компанії Apple цьогоріч виявився найдорожчим у світі, обійшовши постійного лідера рейтингу Coca-Cola, що опустилася на третє місце, пише РИА «Новости».

На другу сходинку потрапив Google, підскочивши на неї з четвертого місця.

Аналітики вказують, що в топ-10 найкращих світових брендів увійшли одразу п’ять компаній, які пов’язані з hi-tech: Apple, Google, Microsoft, Samsung та Intel.

За підрахунками експертів, ціна бренду Apple сягає 98,3 млрд дол, що на 28% краще за результати 2012 року.

Водночас цікаво, що всупереч втраті позицій за вартістю бренду, Coca-Cola все ж відчутно попереду техногіганта за «народною» підтримкою. Так, на Facebook у виробника легендарного напою 73,2 млн фанів, тоді як в «яблучної» корпорації – 9,8 млн, а в Google – 15,1 млн.