«Студентський захист» допоможе абітурієнтам боротися з порушеннями під час вступу

     326  

Громадська ініціатива «Студентський захист» організовує «гарячу» телефонну лінію для абітурієнтів на час прийому документів до ВНЗ

«На час прийому документів до вищих навчальних закладах працюватиме «гаряча» телефонна лінія з метою надання практичною юридичної та консультаційної допомоги абітурієнтам», – цитує УНІАН координатора громадської ініціативи Андрія Черних.

Абітурієнти можуть звертатися за телефоном 067 656 99 41 і повідомляти про факти порушення їхніх прав або для отримання практичної юридичної та консультаційної допомоги.

«Тільки оперативне реагування на факти порушення прав абітурієнтів зможе допомогти молодим людям отримати студентський квиток бажаного вищого навчального закладу», – зазначив Андрій Черних.

«На стендах приймальних комісіях вищих навчальних закладів із 1 липня розмістять інформацію про кількість бюджетних місць. Відповідно, абітурієнти вже зможуть визначитися, на які спеціальності і в які вищі навчальні заклади подавати заяви, враховуючи свої результати на ЗНО», – наголосив А. Черних.

Нагадаємо, як уже писала «Газета», завтра в Україні розпочинається вступна кампанія. Приймальні комісії ВНЗ працюватимуть шість днів на тиждень: із понеділка до п’ятниці з 09.00 до 17.00 (подекуди до 18.00) і в суботу – з 09.00 до 13.00 (або до 14.00).

Зарахування абітурієнтів на денну форму навчання за державним замовленням відбудеться 11 серпня, за контрактом – не пізніше, ніж 25 серпня.

Вступники мають право подавати заяви про вступ до п’яти вищих навчальних закладів та не більше ніж на три напрями підготовки в кожному з них.