Google став найбільшою у світі медіа-корпорацією

     241  

Такого висновку дійшли автори доповіді, яку підготувало агентство ZenithOptimedia

Як основні медіа-активи Google називають відеохостинг YouTube і соцмережу Google+. Також у дослідженні зазначають, що на грудень 2012 року на частку інтернет-компанії припадало 62% світового обсягу інтернет-пошуку. За оцінками ZenithOptimedia, частка Google на ринку інтернет-реклами становить 49% (82% на ринку пошукової реклами). 

Виручку Google від медіа-активів за 2012 рік дослідники оцінили в 37,9 мільярда доларів, що на 39% вище за аналогічний показник групи DirecTV – найбільшого у США телемовника, який посів у рейтингу ZenithOptimedia друге місце (торік ця компанія була лідером, а Google посідав другий рядок). 

Головним фактором успіху Google називають розроблений у компанії пошуковий алгоритм. Поряд із Google у списку 30 найбільших медіа-корпорацій присутні ще три інтернет-компанії: Yahoo! (15-те місце), Microsoft і Facebook (відповідно, 26-ме і 27-ме місця). Соцмережа Twitter у топ-30 не ввійшла (оціночна виручка – 140 мільйонів доларів). 

Рейтинг Top Thirty Global Media Owners складають від 2007 року. У підрахунках брали до уваги показники за 2011 фінансовий рік – останній, звіти за який доступні для всіх публічних компаній.