Футуристичний вампір

     330  

На DVD вийшов один із найсуперечливіших фільмів року — стрічка Девіда Кроненберга «Космополіс»

У картині — 24 години з життя 28-річного мільярдера-фінансиста Еріка Пекера, який зраджує своїй молодій дружині, піддається нападу й втрачає усе своє майно. Дія стрічки розгортатиметься на Мангеттені протягом однієї доби.
 

Звільнившись від своїх «вампірських обов’язків», Роберт Паттінсон старанно працює над тим, щоб утвердитися як провідний актор, де його акторські здібності вийшли б на перший план, затьмаривши статус серцеїда. Його новий фільм «Космополіс» режисера Девіда Кроненберга став сміливим і рішучим кроком у цьому напрямку.

Імпозантна зов­нішність Паттінсона підходить для жахливого й дивного сюжету цього фільму, який зобов’язаний такій характеристиці через похмуре бачення режисера Кроненберга і вихідний матеріал, заснований на однойменному романі Дона Делілло. Прем’єрний показ «Космополіс» відбувся у рамках конкурсної програми Каннського кінофестивалю, де ми бачимо Паттінсона в ролі Еріка Пекера — мільярдера з Wall Street. Це те, як збирається завоювати публіку 26-річний Паттінсон.

«Навряд чи я зміг би знайти інший такий же блискучий проект, як цей, навіть якщо б провів усе життя, працюючи з такими режисерами, як Кроненберг», — пояснює Паттінсон. «У мене прекрасне життя актора, але я намагаюся знайти якомога більше різних і складних ролей. Можливість працювати в цьому фільмі була одним з таких подарунків, які мені випали. Тепер від мене залежить показати те, на що я здатний!»

Хоча його поперед­ній фільм «Любий друг» не став дуже популярним у прокаті, Паттінсон сподівається, що завдяки «Космополіс» його переоцінять як актора.
 

Роберт Паттісон про «Космополіс» 

 

— Ваша роль у «Кос­мо­полісі» дуже відрізняється від усіх попередніх. Як би Ви описали Еріка Пекера?

— Він існує у влас­ній реальності й на­магається дізнатися що-небудь про світ, в якому живе, і про те, як він може пристосуватися до нього. Пекер живе у складному світі фінансів, який підпорядковується певним алгоритмам, і він грає за тими правилами, які диктують ці закони, породжуючи особливу реальність. Для нього — це основна дилема. Він має справу з фінансовими показниками, планування яких постійно націлене на майбутнє, він не знає, яке це жити сьогоденням. Пекер настільки відір­вався від реального світу, що йому  важко зрозуміти, який наш світ насправді. Прошу вибачення, якщо це звучить дуже вже метафізично, але саме так розкривається його історія.

— Наскільки складно Вам було грати такого відірваного від світу біржового ділка?

— Ця роль вимагає набагато більше сил, ніж всі зіграні мною ролі раніше. Девід Кроненберг хотів, щоб я працював абстрактно, він не хотів, щоб я зіграв цього персонажа, розуміючи і маючи логічне уявлення про його поведінку. Це було дуже цікавим і складним завданням. Радше я був змушений дозволити емоціям та інтуїції повністю керувати мною. Девід дійсно хотів створити альтернативну реальність для цього фільму.

— У фільмі у Вас є кілька відвертих сексуальних сцен, було складно їх грати?

— У мене не було з ними особливих труднощів або зі сценами, де я голий. Думаю, що це викликає більше труднощів в актрис.

— Ви раді, що роль у такому фільмі як «Космополіс» змінить Ваш імідж зірки «Сутінків»?

— Коли стаєш частиною такої неймовірно популярної франшизи, як «Сутінки», це затьмарює усе, що робиш. За іронією долі, роль у «Космополіс» мені запропонували в останній знімальний день «Світанку». У мене було якесь відчуття, і саме тоді зателефонував Девід Кроненберг. Це також нагадує, що я повинен бути дуже вдячний «Сутінкам», що ці фільми зробили для мене.

Підготувала Катерина Сліпченко