В українських Карпатах працюватимуть російські електровози

     234  

Борис Колесніков простежив за початком випробувань у Карпатах «Уральських локомотивів»

Сьогодні, 29 лютого, на залізничній станції Скнилів на околиці Львова відбулася презентація двох нових електровозів, виготовлених на російському підприємстві «Уральские локомотивы». Одним із них до Скнилова з головного вокзалу Львова прибула делегація, яку очолював віце-прем’єр-міністр України Борис Колесніков. Протягом місяця ці локомотиви тягнутимуть вантажні потяги через карпатські перевали, і якщо їхні показники влаштують фахівців Львівської залізниці, то вже через місяць російське підприємство розпочне поставку 50 нових локомотивів. За словами першого заступника начальника Укрзалізниці Миколи Сергієнка, карпатські перевали вважають найскладнішими для локомотивів за умовами роботи. Досі потяги до станції Лавочне тягнула бригада з двох механізмів, а далі, аж до Воловця, взагалі доводилося «запрягати» чотири локомотиви. Натомість нові машини дозволяють проходити найкрутіші ділянки колії лише з двома електровозами.

За попередніми розрахунками, застосування нових локомотивів дасть змогу заощадити 90 млн. грн. на рік – вони витрачають суттєво менше електроенергії, а також у них нижчі експлуатаційні витрати. За словами залізничників, контракт передбачає закупівлю двох моделей електровозів, причому друга є спільною розробкою «Уральських локомотивів» із німецьким концерном «Сіменс». Загалом протягом п’яти років Укрзалізниця планує закупити 500 локомотивів, із них 200 новочеркаського виробництва, 200 – грузинського, 50 – презентованих уральських, а постачальника решти машин ще не підшукали.