Корекція недосконалого

     228  

З оновленою новою схемою чиновники знову наступають на ті самі граблі — інформації перед її запровадженням майже не було

У суботу, 21 січня, у 28 маршрутів унесли зміни. За словами Андрія Білоуса, заступника начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР, усі поправки робили на прохання мешканців. «Здебільшого побажання стосувалися того, щоб автобуси курсували якнайближче до центру. Кілька маршрутів продовжили до Підвальної, вниз по Личаківській», — розповів посадовець.

За словами начальника управління транспорту та зв’язку Миколи Жука, якщо раніше автобуси за мар­шрутами з Нового Львова їхали лише до пл. І. Франка, то тепер курсуватимуть до пл. Петрушевича. На прохання городян також відкоригували маршрути з вулиці Левандівської через вул. Шевченка на вул. Городоцьку. У частині маршрутів, які забезпечують проїзд по просп. Чорновола, починаючи від перехрестя з вул. Варшавською до центральної частини міста, змінено конфігурацію в’їзду в центральну частину міста: відбувається проїзд по вул. І. Франка через вул. В. Вин­ниченка.

В управління транспорту визнають: після коректив схема стала більше схожою до тієї, яка була до нового року. «Можна говорити, що ці поправки певною мірою зруйнували ідею нової транспортної системи, але, думаю, ситуація виправиться, коли на радіальних маршрутах буде більше рухомого складу. Пасажири охочіше користуватимуться швидкими та короткими маршрутами», — переконаний А. Білоус.

Найближчим часом уносити ще якісь зміни у схему руху громадського транспорту не планують. Єдине — можливо, нарешті почнуть курсувати автобуси за маршрутами №№1001 і 1002 із житлового масиву Рясне-1.

Увівши нову схему, посадовці вкотре не цілком урахували попередні помилки. Зокрема, зупинки «маршруток» досі не оснащено інформаційними таблицями. Водночас на певні недоліки, схоже, таки звернули увагу: поштарі рознесли львів’янам 200 тисяч буклетів із новою схемою. Однак це відбулося вже після того, як автобуси почали їздити за оновленими маршрутами.

Виграли від нової схеми, однозначно, працівники «Львівелектротрансу». Кількість пасажирів трамваїв і тролейбусів зросла майже вдвічі. За інформацією управління транспорту і зв’язку ЛМР, нині ЛКП «Львівелектротранс» обслуговує близько 20-25% пасажиропотоку міста. Як зізнаються самі городяни, пересісти в раніше непопулярні трамваї та тролейбуси їх спонукало незнання нових маршрутів автобусів, а також їх відсутність уздовж ліній електротранспорту.