«Укрзалізниця» до кінця року скасує 23 поїзди

 |    290  

Скорочуватимуть лише незатребувані потяги

За результатами аудиту залізничники провели вдосконалення графіка руху поїздів, внаслідок чого скоротили або змінили періодичність курсування поїздів, що їздять напівпорожніми.

Як повідомила прес-служба «Укрзалізниці», зокрема, до кінця 2011 року передбачено скасувати 23 поїзди й змінити періодичність курсування 13 поїздів.

Згідно з повідомленням, на тих напрямках, де спостерігається сталий попит на перевезення, введуть нові маршрути, додаткові вагони.

У відомстві зазначають, що повний аудит пасажиропотоку, який відображає заповнюваність кожного поїзда, кількість пасажирів, котрі здійснюють посадку-висадку на конкретній зупинці тощо, здійснено на основі спеціальної автоматизованої системи аналізу.

«Перегляд системи маршрутів пасажирських перевезень назрів давно. І ще раз переконатися в цьому допомогла комп`ютерна система аналізу пасажиропотоку, яку ми ввели в експлуатацію з травня 2011 року. Завдяки аналізу стало наочно видно, які поїзди курсують порожніми, які використовуються як приміські, де, навпаки, не вистачає вагонів тощо. Такий повний аналіз пересування пасажирів зроблено вперше за 20 років, і він має допомогти нам побачити «вузькі» місця та покращити економіку пасажирських перевезень», – зазначив генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак.

Як зазначив начальник Головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Олександр Іванько, графіків і маршрутів руху поїздів дальнього сполучення не переглядали з часів СРСР, вони давно не відповідають реальним транспортним потребам пасажирів і вимогам щодо швидкості та комфортності перевезень. «Час не стоїть на місті, світ постійно змінюється, і ми маємо бути адекватними цим змінам. Сьогодні є нові маршрути слідування, способи пересування пасажирів за рахунок більшої популяризації авто- й авіатранспорту і залізничний транспорт також повинен пристосовуватися до цих змін та розробляти нові схеми організації перевезення пасажирів», – сказав він.

Як зазначають в «Укрзалізниці», здебільшого пасажири не використовують поїздів дальнього сполучення за прямим призначенням. Зокрема, пасажири користуються поїздами дальнього сполучення як приміськими. Також курсує багато потягів, де кількість пасажирів, що подорожують із початкової до кінцевої станції, менше 10%.

УНІАН