Як більше встигати на роботі: 10 порад від Forbes

     562  

Пишіть менше листів, наведіть лад на робочому місці та зречіться соціальних мереж – про те, як не марнувати робочого часу та встигати більше, дає поради журнал Forbes.

Якщо ви читаєте цю статтю замість того, щоб зателефонувати клієнтові чи заглибитися в таблиці, це вже може свідчити про те, що ви не зосереджені на роботі. Згідно з нещодавнім опитуванням, що його провів ресурс Salary.com, середньостатистичний працівник щодня марнує близько 2 годин свого робочого часу.

Інтернет не допомагає, радше навпаки. Наче той товариш по кімнаті, який у студентські роки кликав вас гульнути тоді, коли треба було вчитися, всесвітня павутина та електронна пошта відволікають вас щохвилини та щогодини, й не дають повною мірою зосередитися на складніших завданнях. Ми живемо в нескінченній мішанині роботи й життя.

Звісно, універсальних рецептів підвищення власної продуктивності не існує, однак свої 10 порад пропонує автор книги “Виконання справ: Мистецтво продуктивності без стресів” Девід Аллен.

Уникайте багатозадачності, закликає він. Крім того, ваша праця буде ефективнішою, якщо ви перевірятимете свій e-mail лише декілька разів на день.

Наступна порада: підкоріть свою поштову скриньку. Техніка – це чудовий слуга, але жахливий хазяїн. Як запевняє Аллен, на те, щоб відповісти на електронного листа або ж видалити його, у нас іде не менше двох хвилин. Позбудьтеся набридливих сигналів, що виникають на екрані щоразу, як вам приходить лист. Хай ваші листи будуть коротші, та надсилайте їх менше, щоб одержувати менше.

Очистіть ваш розум – для цього не обов’язково всідатися в позу лотоса, потрібно лише кілька хвилин, щоб заспокоїтися та відволіктися. Пройтися навколо кварталу, або лише відійти від комп’ютера – це освіжить розум та допоможе зосередитися.

Уникайте непотрібних зустрічей. Особисте спілкування важливе, але й безжальне по відношенню до вашого часу. Утримайтесь від зустрічі, якщо вона не є справді необхідною.

Навчіться казати “Ні” – проте, якщо можете, то допоможіть вирішити проблему того, хто запитує. Знов-таки, уникайте електронних листів.